سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دلهره ی تحویل...

« هوالرئوف »

گم شده ام

در برهوت جنجالی شب

آسمان را می کاوم

به جستجوی "ستاره ای "

که نشان از "سحر " دارد...

***

منتشر می شود هرروز

موج های شوم فاصله

در روزنامه ی عصرگاهی دلم...

می گریزم از

تلاطم تکرار

به "ساحل " مهربان انتظارت

و دوباره به دلم فرصت می دهم

به اندازه ی "سلامی"

که از چشمم

سرازیر می شود...

***

می نشانم بذر واژه را ،

 باران را

وقف بارش می کنم

و "سبزی " غزل هایم را

نذر قبله گاه نامت

"سیصد و سیزده " بار متبرک می کنم...

دعا هایم را

به "سخاوت " دست های تو می سپارم...

ساعتم لبریز می شود

از دلهره ی تحویل !

هفت سین را چیده ام

و جای تو

کنار سفره چقــــــــــــــدر خالی ست...

___________

هی...نوشت 1: تا نیایی بهار بی معناست...

هی...نوشت2:اللهم عجل لولیک الفرج...

هی...نوشت 3:انشاالله تحویل سال رو جمکران دعاگوی دوستان هستم...


سه شنبه 91/12/29 11:21 عصربه قلم: سکوت خیس ™            نظر